سوالنامه!
چند بار به "کارشناس" وجدان و "داور"انصاف مراجعه کرده ای؟
"گزارش اصلاحی" به کارت آمده؟
در مواقع تحیر "توقف"میکنی یا سریعا "اظهار نظر"؟
خدا را "شاهد"و "حاکم" بر اعمالت میدانی؟
آیا وقتی مشکلی پیش بیاید خودت را هم "متهم"میکنی یا فقط دیگران را؟
چقدر "نظر"هایت را "تجدید" کردی؟
در "رسیدگی دوباره" به کارهایت "عالی" هستی؟
"اظهارنظر"ت در مورد دیگران از روی دشمنی که نیست؟
"رد "کردن نظر دیگران مایه مباهاتت میشود؟
خودت را که همواره "بی نقص" نمیدانی؟
راستی کارهایت چقدر "هزینه" برای دیگران دارد؟
تا به حال "علیه" دیگران "سند"سازی هم کرده ای؟
اگر نظرت بی "استدلال" باشد رویش پافشاری میکنی؟
و سر انجام چقدر در کارهایت از خدا "استعانت"می گیری ؟
و چقدر از دستور خدا "تبعیت"میکنی؟
و صدها سوال دیگه که از خودم میپرسم و باید زین پس بیشتر بپرسم.....
ولی جواب دادن به این سوالا برام سخته....برای شما چطور؟؟؟؟
(راستی من این مطلبو همینجوری یه هویی نوشتم!..پس اگه نقصی بود که حتما هست به بزرگی خودمو! خودتون ببخشین....هرچند تو این نیم ساعت که نوشتمش تمام سعیمو کردم که ادبیش کنم!!)
بیشتر هدف این بود که این کشتی ان قریب به گل نشسته از شباهتش به "قبرستان"در بیاد...سوالای دیگه ای که به ذهنتون میرسه بفرمایید..
موفق و پیروز و سربلند باشید...
پنهان كه پشت صورتك پير سالي ام